BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 5, 2011

~ NostalGia 23 MARCH ~



cOreTaN 4 tHis tIme,, I want to sHaRe sRbe sDikit aBout the tHing that happeN to me on the date that I've wrote aBove.. I extremely confident baHawe taNggal 23 March 2011 is the date which every single SPM 2010 candidates in Malaysia waiting for,, since about 2 month and 22 days.. this bcz I'm also is 1 of that peoples..
dipeRmudahkan story,, I got a "QUITE WORST" result in my SPM.. 4 this tIme aQ x bjaye na cRite yg aQ dpt 'cipta KEJAYAAN t'akhir di zaman pskolahanQ' as I hve mention the SUCCESSFULLS that I got along skul as in my previous 1st post.. when I took my SPM result clip from my teacher,, there is nothing words that came in my mind to say on that time melainkn perkare yg dapat aQ fikir mase tu hanyela .. 
"THIS TIME,, AQ JATUH TERSUNGKUR"..


HOWEVER...


there were still have 2 'UNEXPECTED' things that happen 2 me on that tIme,, 
*1st is towrds  :').. 2nd is towrds  :'(
1stly,, vRy UNBELIEVABLE..!! I have SCORED in my PHYSIC n also ADDMATH... :')
2nd thing is,, I didn't scored NICELY in my PENDIDIKAN n TASAWUR ISLAM.. :'(




for the 2nd tHing tht happen 2 me tu la yang Make me VERY UPSET and SAD..




for the thing happen,,,I know and a bit confident that MAYBE,,, setence of my teachers espcially my USTAZ n USTAZAH will be disspointed wif wat I've got in my result.. 
It also seRba seBaNyak will "m'buRukkn" naMe aQ juge..




that's why la 4 now,, there is NOTHING YG MaMPU MNGUBATI ape yang telah berlaku ke atas aQ..
seBaBnye,,x kan aDe siaPe mUngkin yang akan  MAMPU faham di atas ape yang telah dialami dn dIrasai oleh aQ,, depends on previous "SIAPA aQ" at sKul yg aQ yakin meke tahu..
*xpela,, MUNGKIN REZEKI x menyebelaHi aQ untk kali nie,, INSYAALLAH,,adela KOT rezeki yang lain pule mendatang.. 




Pape pN,, fRom the thIng that happen to me nie,, aQ dapat belajar daN meNgenaLi sesua2..
Bak kata 'SOFEA ROXY',, "apabila kite mengalami KEJATUHAN dlm hidup kite,, baRula kite dapt mengenali siapa sebenar2nye yang betul2 KAWAN kite".. ~ tIme kch SOFEA ROXY~..
NaMun...
*X dInafikan aGak raMai INSAN yg haDir sBnaRnye, yg baGi aQ SUPPORTS,, ADVICES,, n so On..
4 those yaNg haDir 2,, aQ sgt b'trIme kch kat koRang,, EvEn xdpat mMbantu aQ ape2 pn,, I'm still wnt you all to kNow that I'm very APPRICIATE it much till de end of my life..
In the mean tIme,, ACTUALLY I felt that very SHAME terhadap sahabat2,, kengkaWan n also seVeRals oRang yang aGak peNting dalam hidup aQ.. huMmhh.. :'(




pape hal pN,, LIFE's MUST GO ON RITE..
I think da tbe masenye NOW,,  aQ BERUBAH dn MENGUBAH..
cMe SADNESS n also SHAME  2 jela yg MAYBE can't be CHANGE..


Bak kate NARUTO,, " aQ x kan sesekali MENGAKU KALAH.. :'p
aNd, baGi aQ,,," apabila kite x peNa meNgalaMi KEJATUHAN dan KESAKITAN,, make kiTe x kan peRna m'HaRgaI KESENANGAN dn KEGEMBIRAAN aKan daTang.."
Always reMemBer guys,, "THIS LIFE IS JUST FOR A WHILE".. :')




4 sUre,, aQ sGat pasti yg akan "ADE HIKMAH DISEBALIK" sume yang blaku nie..
for ALL readers,, aQ pegang TERJEMAHAN FIRMAN2 di bwah nie..sMoge mnjadi PANDUAN untk yg len juge..


"SESUNGGUHNYE,, ALLAH X KAN BG HAMBANYE UJIAN MELAINKAN HAMBANYE MAMPU MENGHADAPINYE" ~ aL BaQaRaH..


&


"SESEORANG MUSLIM ITU X BERHAK DIKATEKAN MEMPUNYAI IMAN SELAGI MANE DIA TIDAK DIUJI DGAN UJIAN..."






k lah,, setakat nie sahaja yg ingin dikongsi... 
wassalam~

0 comments: